Producenci
Promocje
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji w sklepie cookids.pl

Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny 794 760 880 lub mailowy sklep@cookids.pl w celu ustalenia adresu magazynu odsyłanego produktu.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu na koszt kupującego
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
W większości przypadków reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ESPA Ewa Plezia
ul. Anny Jagiellonki 19

72-100 Goleniów

W innym przypadku podamy właściwy adres wysyłki magazynu.

 

Zwrot towaru w sklepie cookids.pl


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ESPA Ewa Plezia
ul. Anny Jagiellonki 19

72-100 Goleniów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl