

































































































Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji i zwrotów w sklepie cookids.pl
Przed złożeniem reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny 794 760 880 lub mailowy sklep@cookids.pl w celu ustalenia adresu magazynu odsyłanego produktu.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru / nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Kupujący odsyła reklamowany produkt na swój koszt.
2. Odesłanie produktu na koszt kupującego
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
W większości przypadków reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ESPA
ul. Maszewska 16
72-100 Goleniów
W innym przypadku podamy właściwy adres wysyłki magazynu.
Zwrot towaru w sklepie cookids.pl
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go -w większości przypadków produkt należy wysłać na adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ESPA
ul. Maszewska 16
72-100 Goleniów
W innym przypadku podamy właściwy adres wysyłki magazynu. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w tej sprawie.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Kupujący zwraca produkt na swój koszt
Odstąpienie od umowy nie ma zastosowania w przypadku wyrobów wykonywanych na specjalne zamówienie klienta ( w tym personalizowanych produktów ).
Jeżeli zamówienie nie zostanie odebrane, kupujący zostanie obciążony 2 kosztami przesyłki.